Ik ben er, EINDELIJK! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Inge Erp - WaarBenJij.nu Ik ben er, EINDELIJK! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Inge Erp - WaarBenJij.nu

Ik ben er, EINDELIJK!

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Oktober 2014 | Nepal, Kathmandu

Namaste!
Daar zit ik dan, middenin Kathmandu in mijn hotelkamertje. Na een hele lange reis met meer dan 4 uur vertraging, matig vliegtuigeten en het lange wachten op de bagage ben ik dan eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming! Op het begin verliep de vlucht soepel en voor dat ik het wist was ik in Istanbul. Het vliegtuig landde hier rond 8 uur en het volgende vliegtuig richting Kathmandu vertrok volgens de planning al weer om half 9! Mij kennende liep ik dus al weer half stressend en rennend over de luchthaven op zoek naar mijn gate toen ik erachter kwam dat mijn vlucht 4 uur vertraging had dankzij het slecht weer. Daar zat ik dan. Gelukkig werd er ons wel een gratis 'diner' aangeboden wat uiteindelijk 2 stukjes Turks brood en een colatje bleken te zijn.. Na lang wachten mochten we toen eindelijk boarden en daarna verliep het weer lekker snel! Nadat ik ook mijn knaloranje koffer eindelijk voorbij zag komen op de bagageband kon ik dan echt de stad in! Buiten scheen het zonnetje en iemand voor ProjectsAbroad stond me al op te wachten die mij vervolgens naar het hotel bracht. Dit was de engste rit van mijn leven, wat rijden de mensen hier snel en asociaal, overal wordt alleen maar getoeterd en om de haverklap gebeurt er weer een ongeluk. Gelukkig ben ik heelhuids aangekomen en dus uiteindelijk was dit het allemaal waard! Morgen ga ik Kathmandu eens beter bekijken en zondag ga ik door naar mijn gastgezin waar ik de komende drie maanden zal verblijven! Ik ben benieuwd! Maar voor nu ga ik lekker slapen, ik ben uitgeput!

  • 31 Oktober 2014 - 16:55

    Veerle:

    Zie je wel dat je een leuk berichtje kan schrijven ing!! Super leuk om te lezen, ben benieuwd naar wat er allemaal nog komt! Slaap lekker ;) X

  • 31 Oktober 2014 - 18:50

    Yvonne Stouthamer:

    Wauw, wat een reis. Fijn dat je uiteindelijk goed bent aangekomen. Super leuk om je te volgen op je blog! Ik ben ook benieuwd naar je foto's. Veel plezier in Kathmandu.

  • 31 Oktober 2014 - 18:51

    Louise:

    Super leuk Ing! Heel de familie leest en geniet mee ;)

  • 31 Oktober 2014 - 18:55

    Hans Stouthamer:

    Hi Inge, fijn dat mijn verloren dochter een goede reis heeft gehad. En je schrijft hartstikke leuk, toch weer een verborgen talent ontdekt. Wie weet wat deze reis nog meer gaat brengen. Geniet ervan, en ik ben benieuwd naar je volgende blog

  • 02 November 2014 - 21:36

    Cecile:

    Aangezien mijn hele familie hier aanwezig is laat ik ook maar een berichtje achter. Leuke blog! Wel snel weer een stukje schrijven he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4534

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 21 Januari 2015

Vrijwilligerswerk Nepal

Landen bezocht: